Ya bu tetanoz ne kdr abartıldı bnde çok korktum hemşireye sordum düşük yapanlar varmış okudum felan dedim bn şimdiye öle 1 olayla karşılaşmadım dedi bana onun sebebi farklıdır dedi bnde oldum hiç bi ağrım olmadı sadece kan verdiğim zmn üşüdüğüm gibi akşama çok üşümüştüm :)) bilmiom aşı ile mi alakalı bilemicem :)