Asiyenur_46 Merhaba kızlar 20+3 olduk bu hafta ilk dozu olmam gerekiyor yan etkileri nedir bebeğime bi etkisi olur mu?
Busraklc01 Asiyenur_46 bende ilk 1 saat hafif mide ağrısı ve üşüme oldu birkaç günde sol kolumun üzerine yatamadım o kadar ☺️
minnakfasulyecim Asiyenur_46 Bende hiç bi yan etki yapmadı çok şükür. Aşıdan önce kalp atışlarını dinletiyolar canım, benim kolum bile ağrımamıştı ta ki aşı olduğumu unutup üstüne yatana kadar😬
Rabiast Asiyenur_46 bende olmadan önce çok okudum bir sürü negatif şey vardı canım çok tatlı olmasına rağmen hiçbirini yaşamadım çok şükür 😊
Busraklc01 Asiyenur_46 sağlık ocağında istersen dinlerler ama zaten sen elini koyduğunda onu hissediyorsundur. Bebeğe herhangi bir zararı olmadı valla ama kolun acıyor sonrasında tek problem o ☺️
Tnskmn Asiyenur_46 benim dinlediler kilo ölçtüler vs ondan sonra yaptılar iğneni yarında 2. Dozu vurulacak 😊
Nesizade05 Bugün aşıya gitmem lazımdı korkuma erteledim 24. Haftamdayım valla buradaki köyü yorumlar korkutuyor insanı doktorum yaptır demişti ama bi kaç gün daha erteledim 😔
nimet_52 Nesizade05 canım korkmana gerek yok git yaptır aşını önceki gebeliğimde yaptırdım hemşire biraz ağrın olabilir demişti ama benim ne ağrım ne sızım hiç bişeyim olmadı şimdi 15 haftalığım zama ı gelince yine yaptırıcam
Kubra12345 Asiyenur_46 ben doktoruma danıştım tek doz al dedi bende öyle yaptım etkileri biraz bünyeyle alakalıymış sanırım benim rahatsız edici bi agrım olmadı
ipeginannesi Kubra12345 neden tek doz, tek doz olduğunda koruyuculuğu doğuma kadar sürmüyor diye biliyorum
ElanrBlkc Asiyenur_46 ben haftaya 2. Dozu olucam. Hiç bi sıkıntı yaşamadım şükür. Yaptırmanı tavsiye ederim ama tercih senin
Esen80 Asiyenur_46 bebeğe etkisi olsa doktorlar izin vermez zaten rahat ol. Bı de ağrı sızı kişiden kişiye değişiyor ağrıtacak diye odaklama kendini bende hiç acımadı mesela çok şükür. Bir ay sonra da ikinciyi yapıyorlar rahat bir şekilde gidip yaptır Allah kolaylık versin