Hatice_ceylan ayseakcura bende aynı sekılde yataktan cıkasım yok ya kafamı kaldırasım yok gece zaten uyuamıyorumkı mıgde yanmasından
Pnrkcyr Jasminjas neden 37ye kadar çalışıyosunuz ki haftamız aynı nerdeyse ben izne ayrıldım sonraya erteleseniz bile yaza geliyor
Jasminjas Pnrkcyr doldurmam gereken bir yıl fiili çalışma var. Onu doldurmazsam Aralık’ta bir sınava giremicem bi sonraki seneye sarkıcak. Bu yüzden dayanabildiğim kadar dayancam mecbur
Caglagorkem 33+3 çalışıyorum mide yanmalarım yok şükür Lavabo için gecede bir kez kalkıyorum yeterli oluyor Çok şükür herşey yolunda. Sadece bu ara başlayan regl ağrısı gibi ağrılarım var Kasılmalar oluyor onlara alıştım artık 25. Haftadan beri 😅☺️🙏🏻
Kulahci Rabiaa59 canım benimde akıntım su gibi haftalardır. Terliyorumdaa bi de ondanda oluyo. Bi sorun çıkmıyo hiç
Tgbb Hatice_ceylan ben de 32im ama 33 haftalık görünüyor. Ev işi yapmak konusunda artık çok zorlanıyorum. Bebişin kıyafetlerini beşik yanlarını korumalarını falan her şeyi yıkadım asmaya mecalim kalmadı. Sürekli yoruluyorum karnım çok şişti. 47 kilo ile hamile kaldım şuan 61 kiloyum ve hayatımda ilk kez bu kadar kilo aldım. Çok zor günler geçiriyorum gerçekten ağırlaşmak çok zormuş.
miine Hatice_ceylan canım arkadaşımızın suyu geliyormuş şuan hastanede duaya ihtiyacı var yarın doğum olabilirmis haber vereyim dedim kızlar duanızı eksik etmeyin Rabiaa59
3ilge Hatice_ceylan azicik canim Sikkin gece uyumayip gunduz ayilamiyorum. Bebegin gelisimini etkiliyor mudur diye dusunup duruyorum.
Arasinannesi1 Hatice_ceylan ayy canım adımız soy adımız hatta gebelik haftamız bile aynı😁😁 ben sabah şişlikleri dışında nefes alma ve mide yanması yaşıyorum hepimiz böyleyiz galiba bu haftalarda