Rabiaa59 Hatice_ceylan Hiç iyi değil. 😟 sabahtan beri su gibi bir şey akıyor geliyor alttan. Ne olduğunu anlamadım. Afedersiniz iç çamaşırımı değiştiriyorum yine geliyor sırılsıklam olmuş iç çamaşırım. Böyle kokusuz berrak sıvı. Bakalım devam ederse acile gidicem eşimle akşam. 33+3 üz bu arada 😞
ongelukkig Hatice_ceylan 33 +4 oldum. Geceleri nefes darlığı sabah uyandığımda el ve ayaklarda şişme sürekli hareket halinde bi bebek 🤦♀️ bazen diyorum ki şimdi doğsa çok mu erken olur 🤔
miine Hatice_ceylan uzanıp dinleniyorum erken doğum riskim var, surekli wc ye gidiyorum geceleri nefes darlığı var ,mide yanması da var 😊 başka sıkıntımız yok şükür
ongelukkig Rabiaa59 enfeksiyon olabilir. Bazen farketmeden idrar da kaçıyor olabilir. Bende yaşıyorum aynı durumu bende mantar enfeksiyonu vardı. İlacı yarıda kesmiştim dün gece yine başladım
Kulahci Rabiaa59 canım benimde akıntım su gibi haftalardır. Terliyorumdaa bi de ondanda oluyo. Bi sorun çıkmıyo hiç
Hatice_ceylan ongelukkig bende sımdı dogsa dıyorum agrım olunca da annem col erken sakın gelme dıyorum annelık ıste 😂
ongelukkig Rabiaa59 bende de oluyor ama çok önemsemedim açıkçası sürekli wc ye giden birisiyim farketmeden damla damla kaçırıyormuyum acaba diye düşündüm
Rabiaa59 ongelukkig Bende korkuyorum bakalım tek başıma gidip iyice strese girmek istemiyorum eşimi bekliyorum. Birde belki geçer diye bakalım 😟
Jasminjas Rabiaa59 geçse de sen bi doktora git mutlaka canım eşin geldiğinde nolur nolmaz kontrol etsinler için rahat eder
miine Hatice_ceylan canım arkadaşımızın suyu geliyormuş şuan hastanede duaya ihtiyacı var yarın doğum olabilirmis haber vereyim dedim kızlar duanızı eksik etmeyin Rabiaa59
Jasminjas 33+2 olduk biz de bugün. Zaman geçmiyor resmen. 37ye kadar çalışıcam ama şimdiden zorlanmaya başladım gibi. Öğretmenim sürekli ayakta tahtada ders anlatmam gerekiyo
Pnrkcyr Jasminjas neden 37ye kadar çalışıyosunuz ki haftamız aynı nerdeyse ben izne ayrıldım sonraya erteleseniz bile yaza geliyor
ayseakcura Hatice_ceylan gece uyuyamıyorum bi huzursuzluk var 🤷♀️ Mide yanması başladı bu hafta , bide çok yorgun hissediyorum kendimi bu haftaya kadar hiç bişeyim yoktu çok rahat bi hamilelik geçirmiştim kusma vs. Olmadı
Hatice_ceylan ayseakcura bende aynı sekılde yataktan cıkasım yok ya kafamı kaldırasım yok gece zaten uyuamıyorumkı mıgde yanmasından