oygenkubra Her Hastane İçin Yapılan Kötü Yorumlar Vardır Biz Çok Memnun Kalmıştık Dediğim Gibi Bende Ebeyim Aslında Hemşirelik Yapıyorum Ablamı Kendim Takip Ettim Hatta Biz 2 gün Kaldık Doğumhane Kısmında Gayette İyilerdi Yeğenim Doğdu Hemen Temizleyip Üstünü Giydirdiler Hatta 10 gün Yenidoğanında Yattı Yeğenim Ordanda Çok Memnunduk. Ben Kendi Çalıştığım Hastanede Doğumunu Yaptırmadım ablamın Orası Daha İyi Geldiği İçin Orda Doğurmuştu.