Havin8 hayırlı doğumlar diliyorum 🙏🏻 doğumdan sonra doktor değil de tamamen hastane ile ilgili görüşlerini paylaşır mısın bizimle ? hemşireleri , yenidoğan ünitesi , temizliği vs. çünkü ben Ercan Hoca ile devam etmek istiyorum , dünya hastanesine pek gidesim yok ama yaşam hastanesi iyiyse orada yapabilirim doğumu