Meltemia çok normal düşünceniz kim olsa düşünür bence. Yarım gün olsun kreşe verebilseniz aslında o da faydalı oluyor. Yeğenim aynı yaşlardaydı kardeşi olduğunda çok bencildi. Annesi hamileyken kreşe yolladık yarım gün. İlk zamanlar sıkıntı çekti çocuklara alışmakta sonra sonra hoşuna gitti oyun arkadaş. Devletinde kreşleri var şu an kayıt alırlar mı bilmem ama özel de yarım gün ya da haftada 3 gün atıyorum kayıt yapan yerler var. Alternatif olarak düşünülebilir belki😊