27 yaşındayım. 4 yaşında aşırı sinirli,huysuz,inatçı,güldüğü nadir görülen,hep somurtan bi kızım var. Bu sebeplerden ikinci bir çocuk 35li yaşlara kadar düsünmüyordum açıkçası. Korunma yöntemi olarak 4 yıldır prezervatif kullanıyorduk. En son 24 şubatta adet oldum bu ay 3 gün gecikince ister istemez test yaptim ve pozitif.. Şaşkınlıkla ağladım asla isyan etmiyorm rabbim nasip etmiş bikere.
Kızımın huylari malum boyle durumda ikinci bebekle zorlanırmıyım tecrubeliler varmi aranızda ?