Zehra333 Hadibakalim var tabi benim de adete 4 kaldı az önce yaptım bembeyaz çıktı maalesef negatif ama senin testin pozitif hayırlı olsun canım
aysegul-2509 Hadibakalim test markası farklıydı benim ama çizgi koyuluğu aynı böyleydi beta 86 çıkmıştı.şimdi 11 haftayı dolduruyoruz çok şükür.sanada hayırlı olsun inşallah sağlıcakla kucağına alırsın 🤗🤰🏻
nimet_52 Hadibakalim gayet görünüyo canım gözün aydın Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sevdiss_17 Hadibakalim simdi baktim ilk testinede benimkide snein gibi cikti ilk sbahida bugun yaotigim gibi cikti dun yaotim cok koyu cikti adetime 2 gun var bakalom bugun kan vericem
Thsjdn Hadibakalim evet hamilesin canm bnde hamileymisim 😊 benimkide boyle cikti doktara kan verdjmde evet var ama bir hafta snra bida kan ver dedi