Semra21-63 Ben 14+5 im cinsiyetimiz belli oldu bi kızımdan sonra oğlum da olacak inşallah 😊 yalnız doktor tarihimi bir hafta geriye aldı, ultrasona göre senin söylediğin tarih yanlış dedi. Eminim tarihimden ama doktor illa söylediğim tarihi baz alacaksn dedi
e-tugcem Elif380 çok üzüldüm RABBİM sabır versin dediğiniz hastalık kromozom bozukluğu nedeniyle oluyormuş ikili tarama testinde sonucunuz ne çıktı vefat eden bebeğinizin ikili tarama testiyle karşılaştırdınız mı oranlar ne kadar
Elif380 e-tugcem tarama testi yapılmadı ilkinde ultrasonda bariz görünüyordu kist bunda yapıldı doktorum sonucun güzel olduğunu söyledi
e-tugcem Elif380 en azından şimdilik risk oranın yok çok şükür ve de ultrason da da ters giden bir durum yoksa 20.ci haftada ayrıntılı ultrasona gir muhakkak bebeğin tüm organlarının gelişiminin normal olup olmadığını söyleyeceklerdir bende gireceğim bi aksilik çıkmazsa RABBİM sağlıklı sıhhatli bi evlat nasip etsin inşALLAH kimsenin gözünde bırakmaz ☝🏻
elfim00 Bende 14+4 teyim☺️merakla cinsiyeti bekliyoruz. Ben yarın eşimden gizli doktora gidip cinsiyeti öğrenirsem eşime sürpriz yapmayı düşünüyorum☺️🙈
EzgiTK 15+4 teyim. Hafif çıkan göbeğimle cumartesi günkü randevumuzu bekliyoruz. Cinsiyetimiz kesinleşir inşallah :)
Siibeell 15+5 olduk bizde 12. Haftada kız demişti doktorum bugün kesinleşti kız oalrak devam ediyoruz degişen olmadı 🤗
G_A45 RanaaT aynen öyle bır ara cok ıyıdı yıne basladı mıgde bulantı olmasa cok rahat gecırıcem ınankı gece kalcam bacagım cok agrıo magnezyum eksıklıgı yaptıgı ıcn agrı yapıo oyle olunca sade maden suyu ıcın mutlaka
Bus0672 Elif380 bende 14+5 12+5 iken %60 erkek demişlerdi 18 martta kontrolüm var bakalım kesinleşecek mi:)
Gamzee2106 Elif380 bnde 14+5 gunlugum mide bulantilarm hala devam ediyo son gunlerde mide yanmasu ve bas agrisida eklendi Cinsiyet ogrendinizmi?
Ozlmrap Ben çarşamba gidicem doktora 14+4 olacak biraz kiloluyum cinsiyeti görebilir mi ya emin olamadım 12. Haftada gitmiştik ben sormadım doktor da bir şey demedi emin olamadım 😃