Bus0672 Elif380 bende 14+5 12+5 iken %60 erkek demişlerdi 18 martta kontrolüm var bakalım kesinleşecek mi:)
Gamzee2106 Elif380 bnde 14+5 gunlugum mide bulantilarm hala devam ediyo son gunlerde mide yanmasu ve bas agrisida eklendi Cinsiyet ogrendinizmi?
e-tugcem Elif380 ben hissediyorum biraz zayıf olduğum için kasıklarımda iğne batması gibi minik bişey hissediyorum şimdiden bile çok güzel bi duygu 🥰
Elif380 e-tugcem cinsiyetini 12+6 günlükken erkeğe benzetti bide normalde 13+5 günlüktü adet tarihine ultrasonda öyle çıkıyor hangisini takip etmem lazım
e-tugcem Elif380 aynı sorunu bende yaşadım doktorun bana söylediği tarih yanlış çıktı şuan adet tarihimle başabaş gidiyoruz o yüzden gelişimi filan herşeyi tarihle kesişiyo 🥰
Elif380 Adet tarihine göre 15+4 günlük aslında ama ben ultrasona göre hesaplıyorum o daha doğru olur diye
e-tugcem inancin_annesi ben eşimi bekliyorum (Askeri personel) onunla beraber 20. Haftamızda öğrenmek nasip olacak inşALLAH 🥰
e-tugcem Elif380 onu bilmiyorum ama araştırdım kan uyuşmazlığın aşısını olmadığının sürece bebek anne karnında kansızlığa ve kalp yetmezliğine sebep olabilir Bebeğin gelişimi etkilenebilir doktora bu konuda danışmalısın kan uyuşmazlığı ciddi bir konu
Elif380 e-tugcem ben bir sene önce bebeğimi kaybettim boynunda kist vardı kistik higromaydı aldırdık ondan sonra hemen uyuşmazlık iğnesi vuruldum
e-tugcem Elif380 çok üzüldüm RABBİM sabır versin dediğiniz hastalık kromozom bozukluğu nedeniyle oluyormuş ikili tarama testinde sonucunuz ne çıktı vefat eden bebeğinizin ikili tarama testiyle karşılaştırdınız mı oranlar ne kadar