anneadayi_ Şuan 33+4 uz 32de çalışabilir raporu aldım ve inanılmaz hastayım şuan rapor alabilir miyim bı kaç gün , sonra tekrar devam edilen işime 37 ye kadar bilgisi olan veya böyle yapan var mı lütfen 🙏
Mdogan anneadayi_ Anladığım kadarıyla rahatsızlığınız gebelikle ilgili değil rapor alabilirsiniz. Geçmiş olsun🙏
Cucu2015 anneadayi_ sağlık ocağından veya kadın doğum dışında başka bir poliklinikten alabilirsiniz. Normal hastalık raporu. Ben almıştım ilk gebeliğimde. Hatta 36 haftalık olunca çok zorlandım. Aile hekimi bir hafta vermişti 37’yi öyle doldurmuştum
Hatice4253 anneadayi_ rapor alabilirsiniz ama aldiginiz gun sayisinca calisabilir raporunuzdan duserler 1 hafta aliyosaniz mesela dogum sonrasi bir hafta erken donersniz ise
anneadayi_ Mdogan evet ağır grip geciyriyorum duzelmiyo ilaçta içemiyorum , peki bu aldığım rapor 5 hafta annelik raporundan dusermi
Aybukeb anneadayi_ alırsınız ancak aldığınız kadar rapor veya izin doğum izninizden düşer başlama tarihini ona göre hesaplarlar
Cucu2015 Aybukeb kadın doğumdan alamaz sadece. Alırsa raporu başlar. Diğer polikliniklerden alınıyor. Ben aldım
Lovebaby123 anneadayi_ normal rapor alabilirsiniz evet aile hekiminiz Normal bir sene içinde alma hakkınız olan rapor günlerinden alabilirsiniz.
anneadayi_ Lovebaby123 teşekkür ederim peki 5 haftalık uzattigim annelik suremden bu aldığım rapor günleri dusulurmu
Elif_Annesi24 anneadayi_ canım rapor alabilirsin sorun olmaz bende 32 de çalışabilir almistim 34 dede calişamaz aldım ama doktorum rapor için tekrar hangi gün rapor aldıysan o gün gel demişti
Lovebaby123 anneadayi_ hayır o düşmez. Siz toplamda Doğumdan sonra. Analık izin hakkı olarak 13 hafta olarak kullanabileceksiniz.
Aybukeb Cucu2015 alır zaten ben alamaz demiyorum rapor alır ancak başlama tarihini hesaplarken aldığını kadarını düşerek başlangıç yapar iş yeri memurum bu arada ben ona göre söylüyorım
Cucu2015 Aybukeb hayır düşmüyor. Yanlış biliyorsunuz. Ben 32-37 arası kaç kere rapor aldım parça parça. Hiçbiri de düşmedi. Kadın doğumdan alınmadığı sürece düşmüyor. Kadın doğumdan alırsa direkt izin başlatılıyor zaten
Aybukeb Cucu2015 bende doğum yaptığım için bunun olmayacağını ve toplam aktarılan doğum izninden düşüleceğini söyledi bölge müdürlüğümüz personel idaresine işe başlangıcını ona göre yapın dediler hastaneler takip etmesi gerekiyor normalde ama çoğu yapmadığı için idarelerin takip etmesi gerek ama etmiyor bazıları sizde o durum olmuştur ilgili yönetmeliklerde açıkça yazmakta açıp okuyabilirsiniz iyi günler
Cucu2015 Aybukeb ben bizzat deneyimim üzerine konuşuyorum. Ben de devlet memuruyum. Kendi Doktorum da aile hekimim de aynı şeyi söyledi ve uyguladık. Toplam 13 hafta aktardım doğum sonrasına. Kadın doğum olmadığı sürece alınan rapor izni etkilemiyor. Sizin müdürünüz yanlış biliyor olabilir. Burada bir sürü kişi de kullanılabilir diyor bir siz ısrar ediyorsunuz 😂