Halekd aybi de ben ikiz gebeyim beni düşün,, ben bu semptomlar ı normal gebelere göre erken yaşadığımı düşünüyorsm ama demekki farketmiyor, bebeğinn kilosu güzelse ve hala büyümeye ve kendine yer açmaya devam ettiğinden bence normal. Hatta bende şimdi göbeğimin üstü gögüslerimin alt terafında hafif hafif kaşıntı başladı hatta bazen o batma hissinden uyuştuğunu falan düşünüyorum