Halekd Güzel anniş adayları sizlere danışmak istedim. Biz 28. Haftadayız oğluşumla 27+5 Fakat 2-3 gündür çektiklerim beni çok zorluyor bende acaba normal mi bundan sonra doğuma kadar hep böyle mi olacak diye merak ediyorum. Karnım çok gergin öyleki otururken yatarken beni rahatsız ediyor. O gerginlik hissi semsert yapıyor karnımı çok rahatsız oluyorum. Bir de geceleri göğüslerimin altında olan o kaburga kemiklerim varya çok şiddetli ağrıyor sırtıma doğru şiddetli şiddetli vuruyor. Korkuyorum hani böyle olacaksa hep içim rahat edecek doktoruma kasılmadan bahsetmiştim ama “Lokal ağrıların önemi yoktur dedi” sizlerden de fikir almak istedim. Çalışıyorum ve zorlanmaya başladım artık. Ama arkadaşlarımda görüyordum sanki böyle olmuyordu onlarda siz ne düşünüyorsunuz? Bu arada toplam 10 kg aldık.
juliet Halekd bu dediklerinin hepsini yaşıyorum 28. Haftadan beri şimdiden böyleyse sona doğru nolcak diye merak ediyorum
Yrnkrm Halekd ben sadece bende oluyor zannediyordum o göğüs altı ağrısını kırılacak gibi oluyor aynı belirtiler bendede vae 28 haftalığız karnım falan çol acıyor gece uyku falan kalmadı
Ezgievrenn Halekd 30.haftadayım sertleşme ve ağırlık hissi arttı. kaburga ağrım sizin haftanızda vardı sonra geçti. belki sizinde geçer. ama karın sertleşmesi falan baya baya zorluyor daha sık wc ihtiyacı geliyor. burun tıkanıklığı yatarken sıkıntı basmalar falan hepsi normal şeyler
Annemerve Halekd Canım bende 27. Haftadayım . Bugün karnimin sertleştiğini ben de sağlık ocağında ki ebeye söyledim. Oda bebek kendini kastiginda yada tansiyonun düştüğünde bu gibi durumlar olabilir sola doğru uzan dinlen dedi. Ben bide geceleri uyumadan önce mutlaka bir tane soda kesinlikle içiyorum emin olun o kadar çok faydası var ki . Bi ara içmiyordum ağrılarım oluyordu. Soda içiyorum şimdi ağrılarım yok diyebilirim size 😊Soda iç ağrısız yaşa 🤗🤗😊😊
Dilararas Bebeğin en çok geliştiği iki katına çıktığı haftalar cnım 28-29 da onun için çok zor geçiyor sertleşme,böbrek taraflarında ağrı ,bel ve sırt ağrısı hepsi de oluyor endişelenme
Halekd Dilararas yaa normal o zaman biraz içim rahatladı şimdi çok saolun hep böyle devam edecek diye çok korkuyordum
Halekd juliet bende en çok bundan korkuyorum sona kadar hep böyle mi olur diye ya dayanamazsam diye 😕
juliet Halekd evet 30. Haftadayım ama artık doğurayım diye dua ediyorum. Yatamıyorum uyuyamıyorum o yüzden de sürekli stresli ve sinirliyim
Halekd juliet evet uyku kalmadı zaten sabaha karşı ağrım hafiflemişti de öyle uyudum öyle sersem sersem geldim işe gel de dayan işte 😔😔
Ftmrmzn Bende 28+3 oldum aynı belirtiler bendede var sırt agrım çok var dayanmaya çalışıyorum gobegim çok geriliyor buyuyoruz çünkü sürekli yaglıyorum karnımı o sekilde rahat uyuyabiliyorum biraz olsun rahatlatıyor
juliet Halekd sonra da bi kendini bilmez çıkıp ay kötü görünüyosun diyo sonra dayan dayan az kaldı diyo gel sen dayan 😀
Halekd Ezgievrenn evet karnım geriliyor geriliyor sanki patlayacağım gibi hissediyorum bazen demek bunlar hep normalmiş inşallah hep böyle devam etmeyiz
Halekd Annemerve bende şu sodayı içemiyorum ya içine limon sıkıp içsem olur mu ki limonlu gibi sade olunca sanki zehir 😕
Halekd Annemerve ahh soda canım soda ağrımı sen mi hafiflettin bilinmez ama 3 geceden sonra daha az ağrıyla uyudum 🙂 öneriniz için çok çok teşekkürler 🙏🏻🙏🏻
Topraksmom Halekd normal sanırım biz de 29+0 olduk aynılarını ben de yaşıyorum nasıl geçecek böyle 2 buçuk ay diyorum hep kendi kendime ,13 kg aldim ben de 🙈
mucize09 Halekd Benim de aynı dediklerinizin hepsi var bel ağrısı bir de kalçaya vurmaya başladı. Allah yardımcımız olsun. 30+3
Eda1231 Canım kesinlikle amacım seni korkutmak değil. Bende 28+2 günlüğüm bu hafta erken doğum riskim çıktı o kadar korktum ki hastane de yattım ve evdedir yatıyorum. Ayakta durmak yasak. Benimde kasılmalarım oluyordu karnım taş gibi sert oluyordu belime de vuruyordu. Çarşamba gecesi uyutmadı bile beni bu gerginlik yani dinlenme ile geçmedi. Meğersem başlangıçta ki doğum sancılarını çekmişim ve rahim ağzım yumuşamış erken doğum riskim var şimdi. Dinlenme ile geçmiyorsa lütfen dikkate al. Biz iyi ki önemseyip gitmişiz doktora yoksa kasılmalardan açılma olabilirmiş. Diyeceğim o ki gözlemle sancını
Halekd Eda1231 sancı bu mu bilmiyorum ki benimki resmen kaburgadan sırta vuran şiddetli bi ağrı mesela şu an çalışıyorum ve ağrım yok ama ne oluyorsa gece oluyor batıyor kaburgalarım sanki 😔 o tarafa dön bu tarafa dön sinirleniyorum bebeğimi dinliyorum hareket ediyor dokunuyorum tepki veriyor akıntım yok acaba dediğiniz gibi olabilir mi
Eda1231 Halekd canım ben de anlayamamıştım Ağrı yada sancı olduğunu sadece karnım kasılıyordu gerginlik bel ağrısı vardı. Bütün gece yatmama rağmen geçmedi. Daha sonra ara ara olmaya başladı. İnan bende hala anlayamıyorum nasıl birşeydi. Ama şu an rahatsan önemli birşey yoktur. Dinlenme ile geçiyorsa da korkma. Mesela 1 saat içinde kaç defa oluyor ona bak en büyük belirtileri bunlarmış.
Halekd Eda1231 biraz takip edeceğim bakalım durum ne olacak inşallah gelip geçicidir bu haftalarda insan hep böyle olursa ne yaparım diyor 😔