NihalBurak Rojed_1708 canım doktorun izin verdikten sonra bişey olmaz aklına kötü şeyler getirme ben de 32. Haftama gelince yapacam doğumu eşimin memleketinde yapmayı düşünüyorum ve bu yolculuğa mecburum kötü şeyleri okuyup aklına onları takma
Zeynep_441 Rojed_1708 14.haftamda doktor uçga binme raporu düzenlediydi.x-ray cihazlarının hiç birinden gecmedim o kagıdımı göstererek ne olur ne olmaz doktorunuzdan alın