Rojed_1708
ben de 20. haftamda yapmistim, hic bir spurn olmamisti cok şükür 😌34. haftamda da doktor raporu ile yapacagim, gördüğüm farklı doktorlar var. Hiç biri sorun okur demedi ama 34ü de geçirme dediler (yaklaşık beş saatlik bir yolculuk olacak.)