gamzenejat35 Aykal soyadımız aynı 😅 hatta şuan akrabam bile olduğundan şüphe ettim diyebilir kuzenlerimden birimisin acaba🤣
Sxbmd gamzenejat35 kızlar hamileliğin haftasını hcg referans aralığına göre mi hesaplıyosunuz,yoksa son adet gününüzden mi?
Caglab Sxbmd Benim doktorum son adet tarihime ve hcg testine baktı. Ama mesela normalde 5 hafta 5 gunluk olmasi gerekirken adet dongum 32 33 gun oldugu için seninki 5 haftaya tekabül ediyor dedi. Zaten kesenin boyutları da 5 haftayı gösteriyormuş.
Sxbmd Elifaydogan06 canım 6haftalık gebelik referans aralığına göre mi,yoksa son adet gününe göre mi?
htc-1619 Sxbmd son adet günüme göre canım referansa göre 4 hafta falan kaldığım günü de biliyorum çünkü 6 hafta değil tam
htc-1619 Bende en son 24 ocakta regl gördüm şimdi 6 haftalık hamileyim sadece hafif kasık ağrısı yaşıyorum başka bir belirtisi yok😍
Sevdiss_17 Merhaba kizlar adetime 3 gun var 2 gun onceki testim silikti ama belliydi bugunde s yaptim ama sanki coknkoyu adet oncesinden testin bukadar koyulasmasini beklemiyordum subat ayinda 3 gun tek adet oldum acaba ozamandan berimi hamileyom yoksa normalmi 3 gun kala koyu cikmasi
Sxbmd Sevdiss_17 benim 3 gün kala ve adet gününe kadar silikti adet günü belirginleşti bugün lkan testinde 288 çıktı,inşeAllah sende de hamilelik olur,idrar testinde çıkıyorsa var bence,belkide erken döllenme olmuş
Sevdiss_17 Ebaki atmaya calisiyorum olmuyo kuzum ya sayfaya giremiyorum girsemde yuklenmiyo dur benzer bi foto bulucam belki onu atabilirim
nisemom En son 25 ocakta adet oldum şimdi 6 haftadayız. Kokulara acayip tepkim vardı o yüzden şüphelenip adetime 5 gün kala test yaptırdım ve çift çizgi 2 gün sonra kan tahlilinde 207 çıktı. şimdi 17 binlerde yarın kalp atışını duymaya gideceğiz inşallah duyarız. bu süreçte çok karın ağrım oldu ve geçen hafta 3 gün koyu kahve rengi leke geldi. doktor riske atmayalım dedi ilaç başladı umarım yarın keser. mide bulantım başlamadı şuan bunlar aklıma ilk gelenler
Sevdiss_17 Kemdi telefon hafizama giremiyorum ya kendi testi atsam ya 3 gun varken bukadar koyu beklemiyrodum sadece
Sevdiss_17 Ebaki evet kul milleti iste doyumsuzum koyu cikmasa niye cikmadi diye soyelnirdim 13 gun once yumurtlama oldu acaba ondan oncemi hamile kaldim neyse hayirlisi en garibi hic bir belirtim yok uyku haric 😂😂
Sevdiss_17 Ebaki oy kuzum vallaha hepiniz icin dua ediyorum bu ay hic takmadim 7 aydir deniyoduk doktor pko deid ama adetlerik duzenloydo bende 59 kiloydum 56 kilo olcama dedim ve sekerli butun seyleri kestim abur cubur kestim gunluk 5 8 tane hurma yedim ve hurma sayesinde akintim cok artmisti normalde cok kuru olurdum sonra hic takmadik yumurtlama gununden once tek girdik iliskyi gerisi yok esomde bende umursamadik yatmadim bile hemen kaltim ustumu giydim ve 3 liteye yakim su ictim sende bol bol hurma ye ve takma edicem biraxdan kuran okuycam senin icinde dua edicem
Ebaki Sevdiss_17 çok saol bitanem adım elif bende herkese dua ediyorum inşallah sende hamilesindir 😊😊