Sltn01 öncelikle hayırlı olsun canım benimde ilk gebeliğim ve dediğin gibi ilk ağrıyı bende sol kasığımda hissettim ve bi yakınım bana sol yumurtalığın döllenmiş kızın olucak dedi ve gerçekten de öyle oldu şimdi kızı mı bekliyorum 💕 sende cinsiyetini öğrenince yaz merak ettim sende de tutucakmi😊