Sltn01 5+0 gebeyim ve 2-3 gündür sol kasığımda ağrı gibi sancı gibi değişik his var ama şiddetli değil hafif. Normal olduğunu biliyorum ilk aylar ama sizde yaşıyormusunuz merak ettim🙈
melike_glr38 Sltn01 ay bende cekıyom hıc bır ıs görme daha bence yanı normal kanama gelemdıgı surece doktorum oyle dıyo
Miniminikuss Sltn01 suan 17deyız 12.cı haftaya kadar kasık agrısını cektım kuzum sonrasında gecıyır merak etme. Insallah sızınkısı erkenden gecer 🙏😉
BusraaKyc Ben dün öğrendim hamile olduğumu henüz çok yeni ama benimde sürekli adet olacakmışım gibi ağrım oluyor. Normal mi 😞
M-o-r-58 BusraaKyc bende adet günümde adet sancısı çektim baya bi. bekledim gelen giden yok ertesi gün test yapınca öğremiştim hamileliğimi ☺️ kasık ağrıları normal ilk zamanlar ama ayakları üşütünce artıyor. Bende bide enfeksiyon olduğu için hiç geçmiyor nerdeyse sancım..
Fe123 BusraaKyc normal canım yinede kendını yorma ılk zamanlar bıraz dıkkat etmek gerekıyor benımde ılk hamıleliğimde karnım cok ağrıyordu genelde herkes yaşar sağlıcakla alırsın inşallah kucağına bana da dua et ikinci bebeği istiyorum inşallah en kısa zaman da bende bu güzel haber alırım
Sltn01 BusraaKyc normal canım o ilk günler bende de vardı zamanla biraz geçiyor alışıyorsun . Hayırlı olsun 😍
BusraaKyc M-o-r-58 ben 17 şubatta kan testi verdim yoktu. Dün verdim 1899 çıktı. Hemen hemen 3 haftalık falan sanırım
Seraparsln M-o-r-58 o ağrılar enfeksiyondan mi oluyor yani bendede var enfeksiyon bu şiddetli ağrının sebebi olabileceğini hiç düşünmedim ama cok mantıklı
BusraaKyc Fe123 Allah ım isteyen herkese en kısa zamanda istediğini versin inşallahh. Sağ Salim alalım kucaklarımıza 😍🙏
bilgemom Benim de kasık ağrım var 4 haftalık şuan daha yeni öğrendim. Normal olduğunu söylüyor hamile arkadaşlarım ama insan korkuyor yine de🤷🏻♀️
hhb53 BusraaKyc Benimde aynı senin gibi kasıklarıma ve belime ara ara agrı giriyor doktor hiç bir sey olmadıgını söyledi. Dikkat et bol bol uzan agır birsey kaldırma ani oturup kalkıs yapma yavas hareket et canım.
Sltn01 melike_glr38 yaa işte iş yapmayıncada olmuyor ama şükür kanamamız yok inşallh sağlıkla alırız kucaklarımıza😍
Sltn01 Miniminikuss teşekkür ederim inşallh canım . Seninde sorunsuz hemen geçer inşallh sağlıkla kucağına alırsın😍
Tugceecikk Sltn01 ben 4+3 teym bir haftadır sağ kasığım arada ağrıyo hafif bazen uzun sürüyo bazen akşama kadar hiç ağrımyo çok değişik ☺️
bilgemom Ağrısa korkuyorum ağrımasa yine korkuyorum 🤣 çok değişik bir psikolojiymiş gerçekten🤷🏻♀️🙏🏼💙