Secil_caglar Bende çatlamışım ya ikiz gebeyim 26. Haftadayım bi anda olmuş iki gün önce yoktu 🙄 yavrularım sağlıklı olsun da napim
tugce67-67 H27karatas canım dermoeczanem sayfasından lierac krem aldım doktorum önerdi .6.ayıma girdim şuan karnımda çatlama yok ama gögüslerime sürmemiştim pek nasıl olsa hemen büyümez diye çatladılar.sabahlarıda bebeyağı sürüyorum
Sancarefe rabnaz6822 bence ne yapasrsan yap illaki çatlak olacak yapmadığım şey kalmadı dedim ben kesinlikle çatlamayacağım ta ki 34. Haftama gelinceye kadar 34. E girdim giriş o giriş her yer çatlak
yasebaris H27karatas badem yağı da iyi diyorlar önemli olan nemlendirmek zaten almaya çıktığımda başıma tatsız bir olay geldiği için alamadım kasinmalar başladı