Arkonemin kuru ciltler için olan zeytinyağlı kremi var, hem fiyatı uygun hem her yerde bulunuyor hem de çok nemli tutuyor.
Ama sadece bunu kullanmıyorum, vücut losyonlarımı kullanmaya devam ediyorum, tatlı badem yağı ve kakao yağı da kullanıyorum. Tabii ki hepsini aynı anda kullanmıyorum 😅 dönüşümlü olarak sürüyorum, bir de mustela kullanmaya başlayacağım, artık hangisi en iyi gelirse nasip 🙋🏻♀️