Nursel45 ben ikili yaptırmadım doktoruma yaptırmak ta istemiyorum dedim sonra başka muayeneye gittiğimde üçlü test yaptırmak için son günler dedi iki defa muayene sırasında ben de dalgınlığıma denk geldi yaptırıyım dedim kan verdim... 🤷♀️ Sonra eve geldiğimde pişman oldum yaptırdığıma bi hafta sonra sonuç çıkçaktı her gün çıkmışmı diye baktım stres oldum 😬 doktor sonuç için bi hafta sonra gel demişti gitmedim (amniyosentez gerekirse günü geçsin diye yaptırmıcaktım 😁) 🙂 bi sonraki randevumda doktora hatırlattım bakalım sonuca diye baktık çok şükür sorun çıkmadı 🤲🤲 bu şey gibi üç dört ay sonra kanser olma ihtimalinizi hesaplatsanız %90-95 çıksa ne kadar rahat yaşayabilirsiniz ozaman gelene kadar... Ama bi anda öğrenilince insan baştan inkar etse bi şekilde kabulleniyo... Sonuç olarak ALLAHIN GAYBI GİZLEMESİ DE MERHAMETİNDENDİR biz çok üstüne gidip ihtimallerle boş yere stres yapmamalıyız .