Canım ben cuma günü yaptırdım ve bebeğimin büyüdüğünü gördüm 2 Li test bahaneydi aslında onu görmek için sabırsızlanıyordum stres yapma Verende Allah alanda Allah pozitif git ve bebeğinin sağlığı için git.. büyüdüğü gördüğümde İnan gözlerim doldu daha çok hissetmeye başladım ❤️👼🏻