Ahsenn031013 diloscn asil o kadar çok hoşuma gidiyor ki ya da asel belki asel han 👶 ama eşimde bunları istemiyır taktı oğuz kaan a sanırım en son murtaza olup çıkcak😂😂
Songsong Ahsenn031013 😂😂😂😂saka gibi aynısı yaa bi oguz kağan diye seslenıyo sonra oğuzhan diye seslenıyor.bizim soyadımız da kurt boyle turk ismi olsun istiyor🤣con con olsun biz veririrz merhameti terbiyeyi
Ahsenn031013 Songsong eşimde aynı 😂😂😂 bide benim eşim polis oğuz kaan olmassa alparslan ya da göktürk koyarız diyor 😂
3ilge Songsong bizde de durum ayni Turk ismi bakiyoruz surekli :) alpler buminler epey havada ucustu. Teomana karar verdik gibi bakalim ☺️
Ecrinbzkrt Ahsenn031013 ☺️😁 biz byanlar işte her ıkısıde evladımız ama nedense hep kıza yöneliyoruz 😁 olsun rabbım evlatlarımıza saglık versin inş bir gün kızıda tadarız🥰
Songsong Ahsenn031013 haahahah ewet bizim de war listede alparslan,alperen,baybars bile diyor🤣ben de yok ilteriş koy diyorum🤣türker nasıl ,yeğenimin adı da metehan
Ahsenn031013 Ecrinbzkrt ayyy inaşllah🤓🤓 Diyorum eşime kız olana kadar devam🥳 şaka bi yana sağlıklı olsun tabi takılıyoruz
M-o-r-58 Ahsenn031013 henüz cinsiyet öğrenmedik ama erkek olursa ben Abdülhamid koymayı düşünüyorum 🤗 ilkimin adı da Muhammed Turan. İsim karakteri etkiler gerçekten. Yeni nesil herkeste olan isimler değilde Anlamı en güzel ismi koymanızı tavsiye ederim 🤗
Ahsenn031013 M-o-r-58 Turan ismini çok sıcak bakıyoruz ama eşimin yakın bi akrabası ve benim dayımız ismi🤨 şimdi benim ismimi koymuşlar diye hava yapıcaklar diye anmıyoruz bile
M-o-r-58 Ahsenn031013 😄 bide o var haklısınız. Eşimin ailesinde turan ismi aşırı fazla kayınbabamın ikinci adı diye mecburen koyduk. Oğuz kaan güzel aslında sevmediğiniz birinin ismi mi acaba bende nefret ettiğim kişilerin ismini asla koymak istemem anlamı çok güzel olsa bile 🤔
SekerMerve Ahsenn031013 canım bizim de oğlumuz olcak inşallah. Eşim türk isimleri beğeniyo. Mesela bumin kağan ikisi birden. Baybars, buğra fln. Bnm de aklımda hiç isim yok.