Muciiizeemm 🤣🤣 ilk gonal -f 900 luk kalem olanla basladim iki kutu 🙂 sonraa cetrotide devam ettim 6 kutu 😱 en sonda menepor igne bi kutu bunlarin hepsini hergun vuruldum aksam beser dk arayla bi sag bi sol taraftan💃tabii folic asitte basladim hap🖤 en son kontrole gittim bi cuma gunuydu🤣 artik carsamba topluycaz dedi vuhhu ovitrelle catlatma ignesi yazdi pazartesi şu saatte vurul sali hic bi igne yok carsamba toplayalim dedi.. rahata ermistim🤣🥰❤ toplama zaten hrs tup bebekte oluyo esin 3 gunluk cinsel perhiz olmasi gerek ve iliski kesinlikle yasak dr der sana yasak olunca🤭 yada sen sor🤭 anestezi altinda toplama oluyo hic bisi hissetmiyosun uyanincaa hafif adet sancısi gibi sanci oluyo oda normal tabi icin bosaliyo bi saat yatiyosun hastanede sonra hoca kullanman gerekli olan ilaclari tarif ediyo onlari kullaniyosun progesteron basliyo coraspirin estrofem bide antibiyotik bana bunlari yazmisti yani🙂 sonra cikip eve geliyon hala iliski yasak ertesi gun hastaneyi ara sor ben duramadigim icin aramistim bebislerim nasil diye🤣onlar bilgi veriyo sonra bulent hocada bilgi vermek icin ariyo.. suan transfer olucak 3.gun yada giderse embriyolar 5.gun transferi olunca da dusuk onleyici igne veriyo bu sekil ilerliyo canm