Ben de sizin gibi aynı süreçte geçtim şuan 38. Haftalık hamileyim bebeğimi bekliyorum bu süreçte en önemlisi stres yapmamak çok da kafayı takmamak rabbim istediğinde ol diyor ve oluyor bizde eşimle ailelere soylemedik doğuracağım ama aileler bilmiyor onların baskısını yaşamamak için böyle bir karar vermiştik iyi ki öyle karar vermişiz