Kader56 canım onlardan farklı şehirdeyiz. Bide benim kaynanamgil felan fazla gelişmiş değiller yani nasıl anlatsam tüp bebek frlan ne anlamazlar ona farklı farklı yorum yaparlar. Ya bide onlar baskasına baskası baskasına yayılıp gitcek ne gerek var dedil baska sehirde oldugumuz için ruhları bile duymuyor o yüzden ikimiz yapıyoruz eşimle