Cboas kesinlikle Özlem Evliyaoğlu. Evim uzakta olmasına rağmen sırf Özlem Hoca için GATA ya gittim ve doğumumu orada yaptım. Söylediklerine çok güvendim ve çok güzel bir hamilelik geçirdim ve Özlem Hocanın hastası olduğum için özel hastane ilgisinde ilgilendiler.Ayrıca çok Güler yüzlü ☺️ MHRS nin başında kovaladım hep. 2 ay oldu doğum yapalı ve geçen gün çiçek çikolata götürdük. Nereye giderse gitsin bundan sonra başka doktora gitmem .