Nesslihan Deletedmom137 ya sana bakmışlar yine ben kaç kere gittim önceleri ultrasondan asla bakmıyorlar
Kubra67 Nesslihan nigdede dogumhanenin icinde sende devlet hastanesindeki dogum hanenin oraya bi daniş genelikle orda oluyor kadin dogum acili
Nesslihan Kubra67 doktor olmuyor ki ebe oluyor o da bir şey yapmaya yetkim yok diyor 🙄. Niğdeli misiniz
Nesslihan Kubra67 merkez ya ondan olabilir burda doktor sıkıntısı da var zaten. Bende Niğde de okudum ☺️ özledim ya
Nesslihan Kubra67 Osmaniyedeyim ama ilçesinde zaten ordan geldiğimden beri ağız tadıyla döner yedim ne de pizza yedim. Sırf döner yemek için oraya gelmeyi bile düşünüyorum 😃
Nesslihan Kubra67 aşermiyorumda sürekli güzel dönerci aradık bulamadık eşimde alışmış ordakine bir gün gidip yiyelim diyoruz 😃😃
Laviniamira Deletedmom137 bende de dünden beri var sağ kasığımda genel cerrahi de baktı bastırdı kesin bi ağrı girip çıktı. Bebekte şükür bi sorun çıkmadı ama ağrıya sebep de bulamadılar ultrasonla da bakıldı 17+1im
Duygu4444 Meriwa merhaba karın ağrınızın sebebi sonradan anlaşıldı mi bende de var enfeksiyon için ilaçda kullandım fayda mı etmedi başka bir sebebten mi ağrıyor bilemedim
Meriwa Duygu4444 yok anlaşılmadı 1 gece hastanede yattım idrar kültürüne bakıldı kan alındı bişey çıkmadı anlamlandramadık enfeksiyon da çıkmadı bende
Duygu4444 Meriwa bende bugün kültür verdim böbreklerede bakıldı birşey çıkmadı. Ama durulacak bir ağrı değil sizin hala ağrıyor mu