Ya kızlar karnım bi kaç gündür ara ara adet olacakmışım gibi sancılanıyor doktoruma yazdım geri dönüş yapmadı bende kalktım devletin aciline gttm ultrasondan baktı bebek iyi dedi ama hiç açıklama yapmadı tatmin edici bi cevap bile vermedi korkuyorum bende normalmi bu durum 🤷♀️