burcu2600 banada 16 da erkek dendi ama kizda olabilir dedi sanki baska secenek varmis gibi😂ayrintiliyi bekliyorum bende bisey almiyorum bebege
Nslhnakn Htce19 12. Haftada kıza benzetti 16. Haftada 1,5 saatlik uğraş sonucu azda olsa gösterdi minik kız dedi 23. Haftadayız değişmedi🤗🥰 ama arkadaşıma 19. Haftaya kadar kız denmiş detaylıda erkek olduğunu öğrendiler 😌
Htce19 Nslhnakn oda garip ya neye göre hiç bilmiyorum ya 🥰 bakalım artık benim de ilk ya heyecan fazla 🤗
minigimyoldaa23 12 de erkeğe benziyor yanılabilirim dedi başka bir doktora gittim renkli ultrasonda baktı 13 haftalık %99 kız dedi 16 hafta olduğumda tekrar gidicem değişeceğini düşünmüyorum hayırlı sağlıklı evlat olsunda kız erkek hiç farketmez
Htce19 minigimyoldaa23 tabi ki öyle rabbim ne verirse odur baş göz üstüne 🤲🏻 Ama ilk benim heyecan var biraz 🤗
Csnsu Htce19 herkez anne hısseder anne bılır falan diyo bn hıssetmıyom diyodum herkz kız derken içimden erkek erkek diye geçiyodu 😂
Hiradeniz-74 Htce19 sanırım o haftalarda kız bebeklerinde cinsel organında şişlik oluyomus oyuzden ayırt edilemiyo olabilirmis😁 ve kesinlikle değişmez kız demişti dr.9 yaşında bir kızım var zaten.bizede değişiklik oldu.sağlıkla gelsin hepside
Perii https://imgyukle.com/i/n07Td1 Kızlar bana da 12 +2 de kız dedi suan 16+3 erkek dedi hatta foto çektik değişir mi sizce
Mila4 Perii üstten çekilmiş hali böyle bende erkek diyorum.😁ama en iyi tespit popo altından bakılınca oluyormus.Bence bir doktora daha git kesinleştirmek için..
Htce19 Perii fotodan çok anlaşılmıyor sanki,ama bekle bence 18 yada 20 hafta falan daha için rahat olur 👍🏻
Ucanfiller Ya kızlar ben anlamıyorum yıl olmuş 2020 nasıl yanılabiliyorlar ben şaşırıyorum çoğu kişi böyle seyler diyor nasıl oluyor bu kadar
Htce19 Ucanfiller kesinlikle katılıyorum ama bebeğin duruş pozisyonu çook etkili ona da birşey yapamıyorlar sanırım
Htce19 RecepAliMom bende erkek hissediyorum nedense Kiz olmasını da çook istiyorum tabi heves de ettim Kiz kıyafetlere 🤗 beklicem artık 🤲🏻🤗
Nslhnakn Htce19 tahmin edebiliyorum bizde netleşene kadar sabırsızlanıyorduk öğrenmek için🥰 öğrendikten sonra zaman daha hızlı geçiyor bide😌