cansel30 Aysem_80 canım benimde öyleydi devamlı doktora msj atıyordum gayet normal bebek yerleşiyor büyüyor demişti
Aysem_80 cansel30 Teşekkür ederim canım içimi Rahatlattınız ilk gebelik olunca biraz korku oluyor 🙏🙏Rabbim hayırlısı ile inşallah Herkez yavrusunu sağlıklı bir şekilde kucağına alır
1989-- Aysem_80 limonlu soda meyveli sodalarda şeker oluyor ama siz kendiniz limonlu soda yapabilirsiniz daha lezzetli oluyor
1989-- Aysem_80 bende 7 aylikken soracagim esimin memleketi için bakalim doktor izin verirse gidecegim 🤷
Aysem_80 1989-- Bende Osmaniyeliyim Benim eşimde Mersin’den doğma büyüme ama aslen oda Osmaniyeli 🥰🥰bizde iş dolayısı ile Siirt de yaşıyoruz
1989-- Aysem_80 ya Allah yardimcin olsun benim çok şükür ailemde burda yoksa cok zorlanirdim sanirim ama benim bi ablamda siirtte is dolayısı ile Allah hepinize yardim etsin 🙁
1989-- Aysem_80 amin inşallah eşimde özlüyor ailesini 🤷 ama yapacak bisey yok isimiz burada çok sık gidemiyoruz malesef