Merveeee merhaba ben bundan önce gelen serisinden almıştım küveti almadım kovasını maşrafasını aldım çok iyi kalitesi çok güzel zaten bebeği ditek küvete koymuyoruz filesine koyucaz çeyizimede mavi almıştım şansıma oğlum olucak şimdi sadece küvetini alıcam gerçekten güzel bir kalitesi var 😇😇😇😇