Ben de catlama olması ama olunca nasıl anlıyoruz kı kırmızı kırmızı mı olacak nerden anlıyoeunz. Ben gece yatmadan once ve her duatan sonra zeytınyahı kantron yagı bıde hındıstan cebızlı krem suruyorum. Ayrıca en ıyısı vazelın. Vazelın goguslerede mutlaka surun. Ve uzerınızı hemeb gıysıyle ortmeyın cunku surdugunz butun kremı yagı atlet gerı emıyor hıcbı faydasu olmuyor yagladıktan snra gobek acık gezın bıraz.