Tgb2310 Şimdi ne yapcam ben😱😱😱sabah akşam kremler sürüyordm hepsi yalan oldu. Çoğalmaması için ne yapmalıyım lütfen bi akıl verin.
mucizelerininannesi Tgb2310 cnm biz ikiz annelerinin kaderi bu çatlıyorsun bu kadar çok takma kafana doğum sonrası düzeliyor düzelicektir de merak etme 😘😘
Tugbacolak Tgb2310 ayneen öyle canm bende surdum surdum bı ıse yaramadı yıne catladı demkkı krem flaan bos genetık bısı bu dedım bıraktım 🤷🏻♀️ Yapcak bırsy yok napalm zafere gıden yolda cekılen cıle kutsaldr dıye avutuyorm☺️
Kbrbydk Tgb2310 canım hemen kantaron yagina başla yağ karışımı yaptır aktardan. Ben çok pismanim erkenden kantarona baslamadigim için ya😥
Nltka Tgb2310 kremlere devam et bırakma sakın çoğalmasın en azından . Benimde göbeğim çatlamadı popom çatlıyor ne alaka anlamıyorum bacak vs de yok popom bitmiş durumda 😂😂
Tgb2310 mucizelerininannesi yok ben bekliyordm zaten de 33-34 falan bekliyordm çok erken oldu☹️pzt günü hastanede nst de bi kadın gördm inanamadm heralde çocuklar kıskanma annecim sana da yaparız ddiler😔😔
Naime_mva Benimki daha 2 ayinda çatladı😂😂😂😂 Yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun canım,göbüşün çatlayacağı varsa çatlayacak.
Tgb2310 Naime_mva bende bekliyordm vücudum müsait bu konuda da sabah akşam lieracları sürdüm ki geç olsn az olsn die.. nasip artık inş haritalara dönmem bununla kalırlar
Gulsahtavlaci Bende doğru düzgün kilo bile almadım ama alttan çatlak oluştu lierac badem yağı bebe yağı sürüyordum bişeye yaramıcqk belliki. Fitness eğitmeniydim vücut hep sıkı olduğu için çatladığımı düşünüyorum 26.haftadayım
Tgb2310 Gulsahtavlaci evet bencede senn vücudun sıkı olduğundan çatlamş ama bana ne oluyor😂 yani artmayacağını bilsem hiç kafaya takmıcam henüz küçğkler de
Tgb2310 Tugbacolak şuan kaçsn cnm beni şimdi daha da artacak olmasnn korkusı sardı bari onun önüne geçeyim diyorm
Tgb2310 Kbrbydk ay herkes bir yağ söyluyor arkadaşım da bi yağ verdi ismini unuttm inş en azından biraz olsn çoğalmasını önleyebilirim.
Meltemtuncoz Kbrbydk Bende bugün sarı kantaron yağı aldım rengi kırmızımsı bi yağ aktardan aldım ama internette hamilelere uygun değil diyo kafam karıstı korkarak sürdüm 🤔
Meren429 Tgb2310 ben 23. Haftada catlamaya basladim hergun yaglar suruyordum simdi 29. Haftadayim catlamadik yerim kalmadi. Malesef cozumu yok :(
GulcanYvz Of kızlar ya bence tamamen genetik ☹️Ben 13+2 yim ama eminim ki olacak zaten ergenlikten kalan yanlarımda beyaz çatlaklar var kalçamda da var hamilelikte kesin göbeğimde de olur bence
Tgb2310 GulcanYvz cnm bemde işte önlem olsn die sabah akşam kremler sürdüm şimdi tek teswllim en azındn daha fazla olmasn die uğraşmak olacak.