Duyguu32 Merhaba, benimde 5. Haftada lekelenmelerim başladı, ara ara durdu yine başladı, şimdi Allah kısmet ederse 20 hf olacağım, iğne ve ilaç kullandım, ben çalışıyorum ve hiç yatmadım. Ağır iş yapmadım sadece. Normal hayatıma devam ettim. Yürüdüm, gezdim ama bunu bana doktor da söyledi, yatman bişey değiştirmez dedi. Sende stresten uzak dur ve panik yapma, herşey yoluna girer elbet.