Canım ben 3. adet gördüğüm zaman hamile kaldım ve o esnalardada asla korunma yumurtalığın tembelleşir oluruna bırak ve üzülürsen rahminede yansır daha gecikir hamile kalman çünkü rahim küsüyormuş evet o süreç çok zor anlatmaya kelimeler yetmez durduk yere nerde olursan ol gözlerin sel olur akar ama toparlamaya bak bebek için çok geçmiş olsun canım