9 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum. Doktorum 3 ay korunmamızı önerdi korunduk sonra denedik ama hemn hamile kalamadım. Bir yandan istiyorduk ama bende bir yandan diplerdeydim yine aynısı olursa diye çok ağlıyordum. Bir yerde bebek görsem ya da arkadaşımın bebeği olsa gözlerim doluyodu. Sonra denememizden 6 ay boyunca hep bir beklentim oldu her adet olduğumda ağladım. sonra artık bu ay olmayacak deyip beklenti içine girmedim yumurtlama günlerini bile takip etmedim. İsteksiz isteksiz test yaptım hamile kaldım beklemediğim bir zamandı ama bize süpriz oldu. 😍 Şuan 32 haftalık hamileyim Allah izin verirse kızımızı bekliyoruz ❣️