defnemila maşallah 🧿 bende aynı öyle yiyorum ama bence genetik babamız 3700 doğmuş ben 3600 bebişimizde sağlıklı olsun da 3200 yeter 😂 arkadaşımında bebeğinin kilosu çok iyi gidiyordu 32. Haftasında 2200 dü 35 te gitti 2400 bi anda durmuş kilo alımı belli olmuyor o yüzdem diyorum genetik diye