defnemila Brgzl Ay 30+2 olduk kontrol Pazartesi ama 28+5 ken 1258 gramdı. Çok merak ediyorum kaç gram aldı çünkü burada yazılan kaşar peyniri muz ceviz badem nesguik olayını çok yaptım 😂
defnemila Brgzl Canım bugün kontrolüm vardı 2 haftada 700 gram almış çok sevindim çünkü hem erken doğum riskim var hem ben kilo almamışım 🤣
Ozgeesin Brgzl 1 gun sonra 30 haftalık olacağız 29+1 de 1620 gramdı tombis olacak dedi doktorumuz bakalım simdilik bir sorun yok geceleri karın sertleşmesi oluyor uyurken zorlanıyorum onun dısında bsey yok şükür bekliyoruz heyecanla 🥰🥰
Brgzl Ummugulsum_44 bende öyle sordum doktora o da boyu doğana kadar standartta gelir o önemli değil dedi😊