22haftakık hamıleyım uc dort gundur hergun saatlerı bıle aynıydı hareketlerıno hıssedıyordum dısardan bıle bellı oluyodu ama bugun hıssetmıyorum :/ cok korkuyorum daha 22.hafta oldugu ıcın mı bole arada hıssetmeyenler oldumu :(( yarında pazar nasıl durcam pazartesıye kdr bılmıyorum :(