Nvn00 Busiyy bizimki de cinsiyet öğrenmeden önce kız olursa sen erkek olursa ben koycam ismini diyordu, şimdi döndü lafından beyefendi😂😂
Nnur1 deletedmom259 hifayı da çok seviyorum ☺️ İkisi de hem 4 harfli hem de a ile bitiyor o yüzden ikisinden biri olabilecek 🙃
deletedmom259 Nnur1 a ile bitince ne oluyor :) benm soyadım uzun diye tek isim koyacagım. Yoksa Hifa Vera koyacaktım:)