meliccccc Fakarsu evet bugunu degerlendir yarinda yap testi siliklesirse catladi demek daha da koyulasirsa iki gun yumurtlaman ertesi gunde catlaman olur ona gore degerlendirirsin gunleri
_betul_ Fakarsu https://imgyukle.com/i/nfU1zM Bende de böyle çıkmıştı canım ebru abla böyle dalgalanmalar normal dedi. Daha olmamış dedi. Hala devam ediyorum bir türlü göremedim :(
meliccccc Fakarsu bide testleri 13.00 ve 16.00 saaleri arasinda yap bi saat oncesinde sivi alimini birak daha kesin sonuc alirsin.. bu saatlerde yapma
Fakarsu meliccccc ebru ablanın testlerinden akşam8de yapıyorum videoda öyle demişti öğlen genelde evde olmadığım için akşam başlayıp akşam devam edeyim sürekli dedim canım
Ladyssss Fakarsu yok canım ama yarın büyük ihtimal olacak gibi bende de böyle oluyor. Ertesi gün kıpkırmızı oluyor