Hus4343 aynı durum bende de vardı canım baya kanama alanı vardı hatta bende kanamaya bile çevirdi gümde 3 kere progestan hap bide proluton depot iğne oluyordum gergin bide başka ilaç ve 1 ay boyunca yattım hiç kalkmadım iğneyi bile eve gelen kadın yaptı ama şükürler olsun bebeğim tutundu yani dikkat etmen lazım hiç iş yapmayın çalışıyorsanız bile rapor versin ben 1 ay rapor vermişti ilaçları düzenli kullanın zamanla kanama alanı kaybolur düzenler inşallah sizinde