Hus4343 canım sana moral olsun diye yazıyorum öncelikle hiç uzulme herkesin hamilelik süreci farklı geçer doktordan doktora da değişiklik gösterir. Bende senn haftalarindayken çok kötüydü migde bulantısı halsizlik biryandan derken kalp atışını bile zor duyduk hangi doktora gittiysem bana kanama alanın büyük bekle dediler düşmesini yanii. Moralim bozuldu tabiki ama hep dua ettim hayırlısı neyse öyle olsun dedim sende canını sıkma okadar dua et bebeginle baş basa. Benim daha sonrasında bı gece birden dıştan kanamam oldu korktum aha düşük yapıyorum dedim hemen acile gttm yine aynı manzarayla karşılaştım yapicak brseyyok beklicez dediler bu süreçte progestan kullandım tuvalet harici yataktan kalkmadan kalkamadım zaten halim yoktu su içtim okadar nasipse zaten olur böyle senn bnm gni onlarca insan var şuan 38haftalik hamileyim inşallah sende atlatırsın bı an önce bebeğin kucağına alırsın 🙏