Normalde haftası ile uyumlu giden bir gebeliğim vardı ama bütün başka bir doktora gitmek zorunda kaldım hafif kahverengi akıntım olduğu için. Normalde 9+1 günüm ama bebek 8 haftada gözüktü doktor normal dedi ama moralim çok bozuldu. Ultrason cihazı Farklı diye olabilir mi?