Eesraelmas 5+2de keseyi gördüm, 6+2de yolk kesesini ve bebekle birlikte kalp atışını gördüm, 8+2de gittiğimde bebek 6. haftada kalmıştı ve kalp atışı yoktu kurtaj olmak zorunda kaldım,inşallah benim yaşadıklarımı kimse yaşamaz sağlıkla alırsınız kucağınıza