Sultan42 Alpaslanveannesi yok hemen takmazlar bir 3ay sonra taktıra biliyorsun yanlış hatırlamıyor isem
Sultan42 Alpaslanveannesi ben taktırma gibi bi fikrim Yok korkumdan ama çevremdekiler öyle demişlerdi 😂
Sultan42 Alpaslanveannesi Prezervatif kullansan olmuyor biz kullandığımız halde hamile kaldım spralede öyle diyorlar kimisi taktırmış Ama hamile kalmış iki ucuda ... değnek 😂😂😂😂 en son çare tüpleri bağlatmak ama işte onuda bağlatınca birdahaki asla olmuyor belki ilerde. Bidaha isterim dşye onuda yapasım Yok
Alpaslanveannesi Sultan42 prezervatif kullanmak istemiyorum hap kullanmakta istemiyorum ki zaten kesin çözümler değilmiş bağlatmak İçin çok genciz daha 😂 acaba diyorum Oluruna mı bıraksak 😂😂😂
Zeykem Ya bız kadınların işi cok zor bende hemen hamıle kaldım ılk bebegım bu sımdıden dusunmeye basladım bebegım dogunca nasıl korunca dıye ne sıkıntılı ıs ya hıcbırseye guvenemıvezmı eee ne yapıcaz😪😑😐
Sultan42 Alpaslanveannesi 😂😂😂😂 oluruna bırakmakta işte bi bakmışsın saldım çayıra mevlam kayıra 4 5 çocuk olmuş 😂😂😂 bak ben 19 aylık oğlum var ve ikizlere hamileyim ikinciye hazır değilim derken ikiz olduğunu öğrendim ki benim üçüncü gebeliğimde yine ikiz olmayacağı ne maglum 😂😂😂😂 valla allah yardımcımız olsun rabbim isteyenlere versin gayrı
Zeykem Valla kalırsak da evlat deyıp bagrımıza basıcaz cokda takılmamak lazım dusundukce basımıza gelır sonra o yuzden esımıze bıraz yük düşüyo dıkkat etcek etmezse o bakıyo sonucta ben cok cocugu severım 🤗😬