Alpaslanveannesi OzlEmrah Regl olmayı istemiyorlarmış artık canım sadece bir regl dönemini atlatman lazımmış o kadar yani o döneme denk getirmek zorunda değilsin 🙏🏻
Sulee1 Alpaslanveannesi doktorlar genelde takma taraftarı değil özellikle gençsen ve ilk bebegini dogurnca takmıyor çogu. Sipralinde zararı çok aslında taktırmamk lazm ama kanama adet düzensizliği biçok şeyr yol açıyor olduktan sonra sprallede hamile kalan var bi araştır iyice
Alpaslanveannesi Sulee1 başka kolay bir çözüm yolu var mı peki bildiğin ?? Hap kullanmak gibi değil ama bir seferde olacak bir şey
tubatayfun Alpaslanveannesi ben ilk dogumdan sonra dogum kontrol hapi icerken 4 ay sonra tekrar hamile kaldim ikinci oglumu dogirdukdan sonra 6 hafta sonra hemen spiral takdi doktorum bana bir kez daha ayni sey basima gelmesin diye normalde ilk adet gecmesini bekliyorlar spiral takmak icin
KubraatMacit Esa benim hiç adetim ara vermeden devam etti 30. Günde gene adet oldum yani sonra düzenli hap kullandım ve 3 aylık iğne de oldum Ama hamile kaldım
Edirefp Alpaslanveannesi 6 hafta sonra takıyolar. Ve iyi bi yerde taktırmak lazım. Ablamın spiral kayıp rahmin içinde kadar gitti be parçalandı doktor çok zor çıkarmıştı. Eee tabi onun eziyetini hiç söylemiyorum.
Alpaslanveannesi Edirefp Allah korusun inşallah ciddi bir şeyi yoktur ablanın 🙏🏻Haklısın her doktor yapamıyor ama hap kullanmakta iyi bir çözüm değil
Edirefp Alpaslanveannesi çok şükür iyi ama parçası rahmin içinde kaldı spiralin alamazlarsa ameliyatla alacaklar. Ve daha bi kaç gün önce oldu bu olay başlığı görünce hemen yazıyım dedim.
Selinkrkc Alpaslanveannesi evet bende beklicem ama onunlada hamile kalınıyor diyor napıcaz bilyorum ya 🤔
Bahar9235 KubraatMacit KubraatMacit spral e de pek güvenme bence yengem spralle hamile kaldı ve hiç bir kayma yokken. Genede dikkat etmek gerekiyor