OlgaArslan hamilelikte buyuk nöbet mi geçirdiniz bayılma kasılma şeklindemiydi yani? Benim de ilk hamileliğimde çok nobetlerim oldu ama bayılma şeklinde değildi ağız sapirdatma yutkunma konusamama şeklindeydi.Simdi 2.yi düşünüyorm ama büyük nöbet gelirse bebek oksijensiz kalırsa diye korkuyorm en son büyük nobetimi 1.5 sene önce gecirmistm